Liyawilla [ ලියවිල්ල ]: මට මගේ ජීවිතය නැති කලේ ඇයි ..........

දවසේ වැකිය....

තරුණයා, ලෙයෙන් විප්ලවවාදියෙක් වුවද අත්දැකීමෙන් අඳබාලයෙකි....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Newest Download: Sanda Kiniththakin Ahanna - Dhammika Edirisinghe
[ More Downloadz on 'Liyawilla Downloadz' ]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
අලුත්ම ලියවිලි : සිහියෙන් සිටිය යුතු කාලයයි මේ.... , අකීකරු අකුරු , මතකද හැන්දෑවේ... අවුරුදු දෙකකට කලින්...


මට මගේ ජීවිතය නැති කලේ ඇයි ..........

Posted by Gayan Anuradh Liyanage Labels:


Created by Jagath Karunajeewa.....

Share |

2 comments:

  1. Anonymous

    අයියෝ දෙන්නෙක්ට ආදරේ කරන්නේ එක්කෙන්ක්ගේ වැරද්දකින්...අද උදේ මුණු පොතේ ස්ටෙට්ස් එකක් තිබ්බා මෙන්න මෙහෙම ...


    What is difference between problem @ talent?
    Two boys love 1 girl = problem
    one boy love 2 girls= Talent

  1. Gayan Anuradh Liyanage

    මං නම් හිතන්නෙ ඒක දෙන්නගෙම වරදක් නෙවෙයි... ඒක ස්වාභාවිකයි.. මිනිස්සුන්ගේ හැගීම් කියන්නෙ හරි පුදුම දෙයක්....

Post a Comment